تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
پاورپوينت کتاب بازاریابی و مديريت بازار تألیف حسن الوداری


دانلود پاورپوينت کتاب بازاریابی و مديريت بازار تألیف حسن الوداری، در قالب  ppt  و در 272 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: مفاهیم مديريت بازارتعریف بازاریابی و مديريت بازارضرورت بازاریابیمفاهیم اساسی بازاریابیتعریف نیازتعریف خواستهکالاانواع کالاتعریف کالای ایده آلعوامل اثرگذار در خرید کالاتعریف مبادلهروشهای مبادلهشرایط مبادلهتعریف معاملهانواع معاملهشرایط معاملهتعریف بازارعوامل تشکیل بازارسیر تکاملی بازار به سوی مبادله مرکزیتعاریف بازاریابیتعریف Marketingتعریف مديريت بازاریابیوظایف مدیر بازاریابیحالات تقاضا و وظایف مديريت بازاریابیبازاریابی تبدیلیبازاریابی انگیزشیبازاریابی توسعه ایبازاریابی مجددبازاریابی همزمانبازاریابی محافظتیتعریف بازاریابی تضعیفیبازاریابی مقابله ایوظیفه مدیران بازاریابیفلسفه ه

ادامه مطلب  
دانلود پاورپوينت مديريت خرده فروشي ، عمده فروشي و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)


عنوان: دانلود پاورپوينت مديريت خرده فروشي ، عمده فروشي و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)دسته: مديريت (مديريت بازاریابی)فرمت: پاورپوينت (قابل ویرایش)تعداد اسلاید: 39 اسلایدكتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مديريت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوينت كامل و جامع فصل نوزدهم  این كتاب با عنوان  " مديريت خرده فروشي ، عمده فروشي و تدارکات بازار" در 39 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مديريت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:تعریف خرده فروشي انواع خرده فروشيدوره عمر

ادامه مطلب  
بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشك 223ص


223 صتحقیق‌ برای‌ افزایش‌ صادرات‌ غیرنفتی‌ كه‌ در كشور ما امری‌ الزامی‌است‌. دراین‌ مورد گرچه‌ در مقاطع‌مختلف‌ زمانی‌ چه‌ قبل‌ و چه‌ بعد از انقلاب‌ تحقیقاتی‌ انجام‌ شده‌ است‌ اما اقدامات‌ مؤثری‌ آنچنانكه‌ باید و شایدهنوز صورت‌ نگرفته‌ است‌. تجربه‌ كشورهای‌ موفق‌ در امر توسعه‌ اقتصادی‌ نشان‌ داده‌ كه‌ تجارت‌ خارجی‌ نقش‌بسیار مهم‌ و تعیین‌ كننده‌ای‌ در فرایند توسعه‌ این‌ كشورها ایفا كرده‌ و به‌ طور قطع‌ می‌توان‌ گفت‌ كه‌ هیچ‌كشورتوسعه‌ یافته‌ و تازه‌ صنعتی&z

ادامه مطلب  
ضرورت تحقیقات بازاریابی (word) 27صفحه


عنوان :ضرورت تحقیقات بازاریابی                                                       قالب بندی : wordتعداد صفحات:27 محتویات فصل اول – رویکرد تحقیق علمی و تشخیص مساله1-در خصوص تحقیق توضیحاتی ارائه شود؟2-بازاریابی3-تحقیقات بازاریابی4-مهمترین معیارهای تصمیم گیری: ( نیاز به تحقیقات بازاریابی)5-طبقه بندی تحقیقات بازاریابی ( با شكل)تحقیق تشخیص مساله6-در مورد تحقیقات بازاریابی توضیحاتی ارائه نمایید؟7- تعریف تحقیقات بازاریابی8-فرآیند برنامه ریزی بازار مربوط به چه تصمی

ادامه مطلب  
پاورپوينت کتاب مديريت بازاریابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی


عنوان: پاورپوينت کتاب مديريت بازاریابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی دسته: مديريت (مديريت بازاریابی)فرمت: پاورپوينت(Powerpoint)تعداد اسلاید: 355 اسلایدکتاب مديريت بازاریابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مديريت بازاریابی در سطح کارشناسی و همچنین مهمترین منبع طرح سوالات آزمون کارشناسی ارشد درس مديريت بازاریابی مجموعه مديريت میباشد. این فایل شامل پاورپوينت کل سیزده فصل این کتاب می باشد که در 355 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که هم می تواند به عنوان ارائه کلاسی و هم به عنوان خلاصه ای جامع و کامل جهت مطالعه و آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد درس مديريت بازاریابی مو

ادامه مطلب  
با معماران عصر دیجیتال اندیشه های فیلیپ كاتلر


با معماران عصر دیجیتال اندیشه های فیلیپ كاتلرفیلیپ كاتلر (PHILIP KOTLER) در سال 1931 در شیكاگو متولد شد. لیسانس را از دانشگاه دی پل، فوق لیسانس را در رشته اقتصاد از دانشگاه شیكاگو، دكتری را در همان رشته از MIT و فوق دكتری ریاضی را از هاروارد و فوق دكتری علم و فناوری را از دانشگاه شیكاگو اخذ كرد. او از سال 1969 استاد رشته بازاریابی بین المللی دانشگاه نورث وسترن است. این دانشگاه از اولین مراكزی بود كه در آن بازاریابی تدریس می شد. نام كاتلر با واژه بازاریابی عجین شده است. او را بی هیچ تردید پدر بازاریابی می خوانند. از دهه 1970 كه اندیشه بازاریابی پس از دو دهه دوران شكوفایی اقتصادی در غرب و همزمان با ركود ناشی از شوك نفتی و مسائل اقتصادی مطرح و به رسمیت شناخته شد، نام او بیش از دیگران در این زمینه به گوش خورده است. كارنامه پررن

ادامه مطلب  
بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش

بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش 33 صفحه بصورت وردبازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش... 3چكیده : 3مقدمه. 3بیان مسئله. 4انواع فعالیت‌ها در بازاریابی.. 4بازار ورزشی.. 9اهمیت بازاریا بی ورزشی.. 9فرایند بازاریابی ورزشی.. 10ابعاد گوناگون بازاریابی ورزشی.. 10وظایف مديريت بازاریا بی ورزشی.. 11تقسیمات بازاریا بی ورزشی.. 11تجزیه و تحلیل محیط بازاریا بی ورزشی.. 12عوامل قابل كنترل و غیر قابل كنترل در فرایند بازاریابی ورزشی.. 12آمیخته بازاریا بی ورزشی.. 13عوامل موثر بر محیط بازاریا بی ورزشی.. 15جدیدترین فلسفه بازاریا بی.. 16نقش بخش بازاریا بی در كیفیت ورزش... 16بازار رخدادهای ورزشی.. 18بازاریابی تیم ها و رخدادهای ورزشی.. 18بازاریابی محصولات از طریق ورزش... 19میزبانی رخدادهای ورزشی و کسب درآمد. 19گرفتن

ادامه مطلب  
گزارش کار آموزی مديريت بازار یابی


گزارش کارآموزی در مديريت بازار یابی با فرمت قابل ویرایش ورد (word) و با پسوند Doc آماده شده و برای دانلود شما عزیزان بر روی سرورهای سایت قرار کرفته است. شما برای دانلود این گزارش کارآموزی/کارورزی لازم است ابتدا از طریق پایین صفحه پرداخت را انجام داده سپس لینک دانلود را مشاهده خواهید کرد و همچنین یک نسخه از آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.گزارش ذیل کاملا جامع و کامل بوده و از هر حیث تمام زیر زمینه های محل کارآموزی را پوشش می دهد شما پس از دانلود با استفاده از این گزارش آماده می توانید گزارشی جامع و کامل محیا ساخته و تحویل استادتان دهید یا با استفاده از این گزارش با طریق نوشتن یک گزارش کارآموزی حرفه ای آشنا شوید برای مشاهده بقیه گزارش های کارآموزی سایت ما می توانید از طریق منو کنار سایت و انتخاب گزینه کارآموزی های آماده به دیگر گزارش ها د

ادامه مطلب  
گزارش کار آموزی بازاریابی


گزارش کارآموزی در بازاریابی با فرمت قابل ویرایش ورد (word) و با پسوند Doc آماده شده و برای دانلود شما عزیزان بر روی سرورهای سایت قرار کرفته است. شما برای دانلود این گزارش کارآموزی/کارورزی لازم است ابتدا از طریق پایین صفحه پرداخت را انجام داده سپس لینک دانلود را مشاهده خواهید کرد و همچنین یک نسخه از آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.گزارش ذیل کاملا جامع و کامل بوده و از هر حیث تمام زیر زمینه های محل کارآموزی را پوشش می دهد شما پس از دانلود با استفاده از این گزارش آماده می توانید گزارشی جامع و کامل محیا ساخته و تحویل استادتان دهید یا با استفاده از این گزارش با طریق نوشتن یک گزارش کارآموزی حرفه ای آشنا شوید برای مشاهده بقیه گزارش های کارآموزی سایت ما می توانید از طریق منو کنار سایت و انتخاب گزینه کارآموزی های آماده به دیگر گزارش ها دسترسی داشته باشی

ادامه مطلب  
پاورپوينت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی


دانلود پاورپوينت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی، در قالب  pptx  و در 295 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: كلیات بازاریابی بین‌المللیهدف بازاریابیتعریف بازاریابیتعریف بازریابی بین‌المللیاهمیت تجارت جهانیتفاوت‌های بازار‌های داخلی و بین‌المللیبازاریابی تطبیقیبازاریابی بین‌المللی و سطوح آنسطوح طبقه‌بندی رقابت تجاریعناصر مزیت استراتژیك بازاریابیتفاوت عمده  بازاریابی  داخلی  و  بین‌المللیعوامل خارجی  محیط  بازاریابی  بین‌المللیعوامل اقتصادیعوامل اقتصاد بر اساس درآمد ملیعوامل سیاسیعوامل فرهنگی فصل دوم: محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللیاهمیت فرهنگ در بازاریابی بین‌المللیتعریف فرهنگعناصر فرهنگمذه

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi